الهی الغوث الغوث الغوث
 
نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:شب قدر, شب مغفرت, :: 17:27 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

شب قدر است و من قدری ندارم

چه سازم توشه قبری ندارم

مبادا لیله القدر سر آید

گنه بر ناله ام افزون تر آید

مبادا ماه تو پایان پذیرد

ولی این بنده ات سامان نگیرد

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت18:41---23 مرداد 1391
ما که خیلی حال کردیم برا همه دوستان هم دعا کردیم.

مریم
ساعت12:21---19 مرداد 1391
به امید تازه برات در این شبهای عزیز
محتاجیم به دعا
در این شبها و سحر های مبارک منو از دعای خیر محروم نکنید .
سپا س از حضورتون


دوردست
ساعت21:18---18 مرداد 1391
خداوند همه ی ما را توی این شبهای قدر ببخشه

واسه ما هم دعا کن
پاسخ:انشاالله


دبیر
ساعت21:06---18 مرداد 1391

و خدا گفت بخوان مرا تا اجابت کنم تو را...


ابراهیم
ساعت6:34---18 مرداد 1391
فرشتگان روزی از خدا پرسیدند: تو که بشر را اینقدر دوست
داری غم را چرا آفریدی؟ خداوند گفت: غم را به خاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من تا
غمگین نباشه، به یاد خالق نمیافته!



احمدی
ساعت19:41---17 مرداد 1391
آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است /یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد /هر دلی از حلقه ای در ذکر یا رب یا رب است ....

التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: